Тема 1 Бактерії
Завдання 1 Опрацювати текст підручника ст.154-155
- знати особливості бактерій
- значення бактерій
Завдання 2 В зошит виписати хвороботворні та корисні бактерії
Завдання 3. Зробити порівняння та в зошиті заповнити таблицю на ст 156
Завдання 4 Що потрібно знати щоб запобігти зараженню хвороботворними
бактеріями ?
Тема 2 Виконання практичного завдання
Завдання 1 Опрацювати текст підручника ст-156--159
Завдання 2 Розглянути малюнок 118 ст-157, малюнок 119.120.121. Запам’ятати отруйні рослини. тварини. гриби нашої місцевості.
Завдання 3 Заповнити таблицю
Отруйні рослини нашої місцевості Отруйні тварини нашої місцевості Отруйні гриби
Завдання4 Що потрібно знати. вміти щоб уникнути отруєння ?
Тема 3 Чинники середовища життя на Землі
Завдання 1 Опрацювати параграф 38 ст-162
Завдання 2 Знати що таке середовище життя ?
Завдання 3 Вміти коротко характеризувати освітленість. температуру, вологість, повітря як чинники неживої природи ?
!!! Подумайте чому кількість кисню у повітрі, завжди постійна, хоча ми його постійно використовуємо для дихання, горіння, промислових потреб ?
Тема 4 Наземно-повітряне середовище життя
Завдання 1 Опрацювати параграф 40 ст-172. Визначити як рослини та тварини пристосовуються до життя в наземно-повітряному середовищі ?
Завдання 2 Зі власних спостережень приведіть приклади рослин які живуть на сонці, а які полюбляють жити в тіні ?
!!! Як ви гадаєте, навіщо лелеці такі довгі ноги ?
!!! Всі завдання виконати в зошиті та надіслати на електронну адресу або у вайбер для перевірки. Посилання та електронні адреси на сайті школи.
Якщо виникнуть труднощі звертайтесь за телефоном 0505617457 або 97 2884772
Завдання 1 Опрацювати текст підручника ст.154-155
- знати особливості бактерій
- значення бактерій
Завдання 2 В зошит виписати хвороботворні та корисні бактерії
Завдання 3. Зробити порівняння та в зошиті заповнити таблицю на ст 156
Завдання 4 Що потрібно знати щоб запобігти зараженню хвороботворними
бактеріями ?
Тема 2 Виконання практичного завдання
Завдання 1 Опрацювати текст підручника ст-156--159
Завдання 2 Розглянути малюнок 118 ст-157, малюнок 119.120.121. Запам’ятати отруйні рослини. тварини. гриби нашої місцевості.
Завдання 3 Заповнити таблицю
Отруйні рослини нашої місцевості Отруйні тварини нашої місцевості Отруйні гриби
Завдання4 Що потрібно знати. вміти щоб уникнути отруєння ?
Тема 3 Чинники середовища життя на Землі
Завдання 1 Опрацювати параграф 38 ст-162
Завдання 2 Знати що таке середовище життя ?
Завдання 3 Вміти коротко характеризувати освітленість. температуру, вологість, повітря як чинники неживої природи ?
!!! Подумайте чому кількість кисню у повітрі, завжди постійна, хоча ми його постійно використовуємо для дихання, горіння, промислових потреб ?
Тема 4 Наземно-повітряне середовище життя
Завдання 1 Опрацювати параграф 40 ст-172. Визначити як рослини та тварини пристосовуються до життя в наземно-повітряному середовищі ?
Завдання 2 Зі власних спостережень приведіть приклади рослин які живуть на сонці, а які полюбляють жити в тіні ?
!!! Як ви гадаєте, навіщо лелеці такі довгі ноги ?
!!! Всі завдання виконати в зошиті та надіслати на електронну адресу або у вайбер для перевірки. Посилання та електронні адреси на сайті школи.
Якщо виникнуть труднощі звертайтесь за телефоном 0505617457 або 97 2884772
Останній раз редагувалося: Admin (Пн Квіт 13, 2020 4:05 pm), всього регувалося 1 раз(-и)