Тема. Класицизм 1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів 22-25). 2. Створити кластер «Класицизм». 3. Намалювати вигляд домашньої будівлі з висоти пташиного польоту. 4. Слухати музику Гайдна, Моцарта, Бетховена. Сонати для фортепіано (на вибір). 5. Опрацювати таблиці «Соната. Концерт» (ст.137), «Симфонія» (ст. 138) 6. Створити презентацію про одного відомого музичного класика стилю класицизму (на вибір). Тема. Романтизм 1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів (26 – 28). 2. Створити «Цікаву шафу»: · намалюйте велику шафу з трьома дверима; · заповніть площину дверей наступними даними: ü характерні особливості романтизму; ü художники – романтики; ü аналіз однієї картини (на вибір). 3. Провести дослідження «Творчість митця» (ст.155, завдання 5) 4. Написати мистецький диктант (запишіть одним словом): § автор картини «Свобода на барикадах»; § улюблений жанр образотворчого мистецтва романтизму; § російський живописець, наставник багатьох українських художників; § ім’я художника Івана Айвазовського пов’язане з … ; § художній напрям, який відображає конфлікт між ідеалом і реальністю. 5. Виконати творче завдання за варіантами (ст. 154 – 155, на вибір) 6. Слухати музику Шопена, Ліста, Шумана. |
Останній раз редагувалося: Admin (Пн Квіт 13, 2020 5:24 pm), всього регувалося 1 раз(-и)