Тема. Кінематограф
1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів 21 – 24).
2. Переглянути уривки з кіно:
«Наталка – Полтавка»;
«Сорочинський ярмарок»;
«За двома зайцями»;
"У бій ідуть лише «старики".
3. Створити кластер «Кінематограф».
4. Написати письмовий відгук – аналіз про улюблений фільм.
5. Створити відеоролик «Моє хобі».
6. Намалювати кадр із мультфільму (на вибір).
7. Проаналізувати обрану кінопрофесію.
Тема. Телебачення
1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів 25 – 26).
2. Переглянути талант – шоу «Голос країни» (письмовий аналіз).
3. Створити кольорове коло телепрофесій.
4. Створити презентацію «Улюблена телепередача».
5. Скласти кросворд «Телебачення».
6. Написати твір – роздум «Реклама на телеекрані».
7. Записати 6 запитань для мистецького диктанту.
1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів 21 – 24).
2. Переглянути уривки з кіно:
«Наталка – Полтавка»;
«Сорочинський ярмарок»;
«За двома зайцями»;
"У бій ідуть лише «старики".
3. Створити кластер «Кінематограф».
4. Написати письмовий відгук – аналіз про улюблений фільм.
5. Створити відеоролик «Моє хобі».
6. Намалювати кадр із мультфільму (на вибір).
7. Проаналізувати обрану кінопрофесію.
Тема. Телебачення
1. Інформаційний акваріум (ознайомитися з матеріалами параграфів 25 – 26).
2. Переглянути талант – шоу «Голос країни» (письмовий аналіз).
3. Створити кольорове коло телепрофесій.
4. Створити презентацію «Улюблена телепередача».
5. Скласти кросворд «Телебачення».
6. Написати твір – роздум «Реклама на телеекрані».
7. Записати 6 запитань для мистецького диктанту.